♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Tuesday 9 August 2011

alahai minah..kesian mamat

assalamualaikum..
helo readers..

actually aku nak share cite..
mende ni terjadi kat kawan aku..
name dia “minah” (bukan name sebenar)
minah ni student kat u**..
pandai kot..
tapi sayangnye..
minah ni memang liar giler la..
bukan so”sial” ea..
liar dan da rosak..
dia penah berzina ngan banyak lelaki
pastu dia pregnant..
tapi tak tau anak sape..
haaa..
lelaki bila da jadi macam tu semua lari..
tak nak ngaku anak dia..
cam gampang!
yang minah ni boley rilex selambe badak ayak je..
tak rase risau pon dia preganant anak luar nikah..
minah ni de mak je.ayah dia da meninggal dunia.dia anak tunggal..
mak dia stil terima minah ni even minah ni da wat dajal kat mak dia..
mak mane tak sedey anak dia jadi camtu..
malu plak satu hal..
naseb baek minah ni tak kena perhambat..
tak pasal pasal beranak tepi jalan..
da mak dia ibu tunggal..
takkan minah ni nak jadi ibu tunggul plak kan..
hahaha..
tibe2 datang la prince charming nak selamatkan si princess yang dalam kesusahan..
wah macam cite dongeng je..
prince tu name dia “mamat” (bukan nama sebenar)..
mamat ni de ati kat minah..
dia sanggop jadi pak sanggop..
tapi minah ni tak suke pon kat mamat..
kecian mamat tu syok sendiri..
wawwawaawwwaaa..
pastu diorang pon nikah..
mamat ni keje kat JB..
minah ni plak study kat KL..
mamat ni punye la sayang bangat kat isteri dia..
dia sanggop berulang-alik dr jb ke kl tengok keadaan isteri dia..
kalau mamat tu busy dia call isteri dia tanye khabar..
tapi minah tu layan husband dia macam orang asing je..
kesian kot kat mamat tu..
tapi mamat tu saba je ngan perangai isteri dia tu..
yela..pembawa budak..
cesshhh..padahal minah tu memang tak suke kat mamat tu..
mamat tu da baek giler kot..
aishhh..minah ni tak menghargai betol..
kau da buruk perangai..
dapat suami baek..
kalau tak nak bagi aku jela..
hahahahaha..
buroknye pangai aku..
da3..sambong balik..
sampai mane tadi?
Haaaa..
Minah tu suke marah marah, maki hamun, sepak terajang suami dia..
Wah..ganas kaw!
Tapi mamat tu stil saba dan sayang kat bini dia..
Mak minah tu pon kesian kat mamat tu sebab kawen ngan anak dia tu..
Tapi nak wat camne kan..
Da jodoh dan takdirnye begitu..
Wah..ayat kaw ! pasrah dow!
Menanah telinga aku..
Lepas 9 bulan maka lahir la baby boy..
Perghhh..comey giler kot..
Putih melapak macam tepong gomak..
Tembam macam pau..
Aku rase minah ni makan mauripan kot..
Biase la anak “MIX”..
OPSSS!
Hahahahahaahahaha..
Minah ni punye la kejam..
Dia boley plak tak bagi suami dia tengok baby dia tu..
Perghhh..
Geram plak aku ngan minah ni..
Tak bagi tengok baby satu hal..
Minah tu mintak cerai..
Wah senang giler idop dia..
Bila dia susah orang tolong..
Bila da senang dia buang orang tu macam sampah masyarakat..
Suami dia sedey tak terkate kot..

Minah: aku nak kau ceraikan aku..
Mamat: kenapakah?
Minah: aku tak cintakan kau..AKU NAK CARI BATANG LAIN..
Mamat: T_T

Haaa..macam gampang je kan jawapan minah tu..

Ok tu jela cite aku..

Thanks for reading this..
Assalamualaikum…

No comments:

Post a Comment