♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Wednesday 3 August 2011

jari tengah aku da naik!

assalamualaikum...
hai readers..
Korang penah tak drive betol2 belakang trak tentera..???
Aku penah..
(Weyh budak jawe nak cakap dia drive laju la tu sebab boley  follow trak tentera dengan jaye nye)
Haha..
Well..
Of cosh la..
tak dapat dinafikan lagi..
Huhu..
Ahh..laju ke lembap ke tu bukan story nye..

Aku nak story yang aku kena usha ngan mamat2 tentera yang duduk macam sardine cap ayam brand kat belakang trak tentera tu..


ini drawing budak terencat akal..jangan gelak..senyum takpe..

Macam gampang..
Haaa…
Siyes aku geram tahap super saya..
Mengganggu konsentrasi aku nak drive je..
Kalau diorang dok diam2 kat trak tu tak pe la jugak..
Tapi dah gaye berok mat yeh!
aku gelimat nengok diorang dok usha2 aku..
budus!
Aku nak pintas trak tu memang tak boley..
Sebab banyak kete kat opposite way..
Aku menyampah nak tengok diorang..
Bila aku nak pintas tak lepas..
Diorang boley gelakkan aku..
Memang berbulu derrr..
Then dengan gagahnye aku angkat jari tengah aku..
Puas ati aku!
tercengang kaw kat situ..
 then..
akhirnye..
dapat jugak aku pintas je trak tu..
hahaha..
Aku pecot speed kuase kuda laot meninggalkan trak tentera tu jauh jauh..
hahaha..
amek kaw!
tak pasal pasal jari tengah aku naik..
berbulu tak bro?
lain kali dok diam2 dalam trak tu ye..
hahaha...

astaghfirullahalazim...


thanks for reading this..
assalamualaikum.....

No comments:

Post a Comment