♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Tuesday 9 August 2011

perihal mercun dan meriam

assalamualaikum..
hey pretty and handsome..
puasa baru masok minggu ke 2..
tapi bunyi mercun dan meriam kat area umah aku mengalahkan perang dunia ke 7..
boom sane..kebabom sini..
memang sakai la kan..
mengganggu ketenteraman idop orang lain je..
memang la meriah kan..
tapi kalau main mercun campak kat depan umah aku..
pastu main meriam hala kat umah aku..
pe kes?
macam puaka!
mase mude mude aku suke maen natang ni (mak ai tak padan ngan pempuan)
kang aku campak lesong batu mak aku kat korang kang..
mau kau koma 8bulan pastu terencat akal..
baru kau taw!
korang nak main mercon korang punye pasal la..
tapi toksah la campak mercon kat umah aku..
tak haros la hala meriam kat umah aku dowh!
kalau korang nak usha aku pon..
campak la duit ke emas ke..
ahak3..
perasaan dowh mudak jawe ni..
kau ingat campak mercon kat umah aku..
parent aku nak jadikan kau menantu ke bhai..
naseb baek parent aku penyabar orang nye..
kalau tak..
orang makan nasik..tapi kau makan penampo jawe!
nak google gambo meriam tapi jumpe gamba orang putus tangan la terbakar la.tak sanggop nak cari lagi..so aku bantai gambo ni..wawawa
thanks for reading this..
assalamualaikum...




No comments:

Post a Comment