♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Sunday 7 August 2011

aku rase nak bagi penampor jawe kat orang!!!


assalamualaikum...
hye readers..
pretty and handsome..

Tajok entry yang agak2 psycho derrr…
Actually aku fed up ngan malaon2 sakai yang suke sangat buat hancing kat aku..
macam gampang je! 
Siyes hancing weyh! 
Suke sangat sebar cite2 yang tak betol..
rase nak bagi penampar jawe je kat mulot2 puaka tu! 
Bagi berbuih cikit..
baru la dia taw langit tinggi ke rendah..
tak abes nak fitnah orang..
sila la takot ngan azab Allah..
Ni da marah tahap super saya son goku..
kejam kan3
Kawan aku suruh aku cool je..
jangan cepat menggelabah..
sebab nanti lagi tambah tension dan saket ati..
buat pe nak seksa diri sebab orang yang mental tahap kritikal macam tu..
kang tak pasal pasal pintu utama pintu hospital bahagia  tanjong rambutan terbukak luas untuk aku..
hahaha..
ye dak???..
chill suda..
Statement kawan aku yang aku tak tahan giler..
"Selagi duit dalam akaun kau tak luak sesen pon..
Selagi pelajaran kau tak terganggu..
Selagi abang kau kena kebas..
Selagi career kau tak tergugat..
Selagi ade orang sayangkan kau..
selagi kau happy ngan orang2 sekeliling kau..
selagi tak de yang mati tengok muke kau..
Selagi pahala kau tak berkurang malah bertambah2..
Kau rilex je babe..
Bia la orang nak down kan kau..
Tu maknenye kau de kat atas dia..
Bukannye dia dapat lamborgini sebijik pon hanya sebab dia wat tahik kat kau..
malah dia derma pahala kat kau sebab aniaya kau.."
hahaha..
awesome giler nasihat member aku..
thanks a lot for the advise..
aku appreciate sangat3..
aku tak suke la nak maki hamon orang or marah orang..
nanti aku yang nanges..
hahaha..
so cool je la..
biar la diorang nak wat pe pon..
asalkan diorang bahagia..
tak jadik la nak tampo orang..
nanti kotor tangan aku yang suci ni..
hahaha..


p/s: dear my hater..even kamu,kamu dan kamu membenci saya..saya tetap maafkan dan sayangkan kamu..

thanks for reading this..
assalamualaikum...



No comments:

Post a Comment