♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Wednesday, 3 August 2011

jom 'MAM'

assalamualaikum..
hai readers..
beautiful and handsome..

korang penah dengar tak orang cakap word
"MAM"
sebagai ganti perkataan makan..
korang pon gune jugak ke?
aku gelimat kot..
baget comel plus manje..
memang TAK ok!
bluwekkk..muntah biru

Perbualan couple..

Bf: sayang da mam?
Gf: sayang da mam da tadi..bie da mam ke?
Bf : jap lagi bie g mam la..ok?
Gf: ^_^

Perbualan musuh..

Si A: belagak! lu pegi mam la..
Si B: pehal plak..lu ar pegi mam!

Haaa..
kau nak mam yang mane satu???
Kau ingat "mam" kau tu comel sangat ke derrr…
macam puaka!
huh!
kalau nak cakap makan tu cakap la betol2
"makan"
sia2 je kau blaja bertingkat2..
nak sebot makan pon tak reti..
da macam budak tak de gigi je aku nengok kau sebot mam..
aishhh..

thanks for reading this..
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment