♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Wednesday 3 August 2011

homagash! pisau cukur versi lelaki...

assalamualaikum...
hey readers and peeps..
pretty girl and handsome guys..

Siyes menakotkan weyh!..
Ingatkan pempuan je yang kaki kikis, materialistic, pisau cukur, gold digger and sewaktu dengannye..
lelaki pon ade derrr..
jangan tak caye..
aku hampir2 jadi mangsa pengikis duit orang..
nasib baik aku tak tertipu sebab aku ni senang simpati kat orang..
fuhhh!

ini pisau cukur bulu-bulu keramat..


Perbualan budak jawe dan pisau cukur..

Pisau cukur: awak da berpunye ke lom?
Aku: da..nape?
Pisau cukur: ok..saya jadi scandal awak pon takpe la..
Aku: what the heck! Saya takmo!
Pisau cukur: ok takpe la macam tu..tapi saya nak buat permintaan ni..
Aku: pe dia?
Pisau cukur: saya nak RM1000..
Aku: erk?..nak buat pe?
Pisau cukur: saya orang miskin dan tak bekerja..
Aku: dasar materialistic! Low class! Go back your place there..
Pisau cukur: where?
Aku: HELL!!!

money..money..money
perghhh..
dasar mata duitan..
alasan miskin dan tak bekerja..
weyh..aku tengok sempurna dan ade kudrat nak cari rezeki..
nampak sangat kau pemalas..
keje nak makan duit orang je..
penampo kang barai gigi..
hahaha..
Kalau pempuan orang panggil pisau cukur kan..
Ok..kalau lelaki pulak aku panggil “PENCUNGKIL CAGU KAKI”
Wah..memang gah la..
Macam puaka!
Adoyai nye pon kan…

thanks for reading this..
assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment