♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Saturday 24 September 2011

perempuan perosak hubungan orang

assalamualaikum..
hello readers..
pretty and handsome..

entry kali ni aku nak story pasal perempuan yang gatal yang suke sangat kacau & rosakkan hubungan orang..
kisah ni terjadi kat kawan aku..
kawan aku ni girl..
ok..kawan aku ni ade bf..
diorang da couple lama jugak la..
da 2 tahun kot..
aku pon tak sure la..
tapi lebih kurang la..
ok nak dijadikan cite..
hubungan diorang ok je..
tapi bf dia tibe2 berubah..
dulu bf dia romantik..
care pasal dia..
gelak2 & gurau2..
sekarang..
bf dia kuat berahsia..
tak endahkan dia lagi..
tak selau contact..
so kawan aku ni perasan la perubahan bf dia tu..
then dia tanye bf dia..
kenapa berubah?
tak sayang lagi ke?
pape je la yang berkenaan..
hahaha..
pastu bf dia just cakap tak de pape..
bf dia suruh dia jangan pikir yang bukan2..
tapi naluri wanita ni kuat la..
wanita ni kan boley "bau" & rase pape pon benda2 yang tak kena or benda2 yang berubah..
tapi kawan aku tu dengar cakap bf dia tu..
dia pon buang rase syak wasangka & curiga..
makin lama bf kawan aku perubahan dia makin teruk..
kawan aku tu pon tak senang duduk kot..
dia da pikir yang bukan2..
ye la sape tak sayang laki oi oi..
so kawan aku tu pon siasat pe yang menyebabkan bf dia tu berubah..
siasat punya siasat..
rupenye bf dia curang..
luluh hati kawan aku tu..
kurang aja betol la laki tu..
geram!!!
hahaha..
emo plak..
nak tahu tak camne kawan aku tu dapat tahu bf dia curang???
haaa..camni..
dia tengok kat page fb bf dia..
friend list bf dia almost 4000 friends..
majority girl..
wah hotstufff kau!
time tu kawan aku boley rilex lagi..
kawan aku stalk la wall & picture2 bf dia tu..
pastu dia perasan bf dia selalu komen dengan sorang minah yang suke menggatal dengan bf orang..
kalau komen2 yang biase2 takpe..
tapi siap love, sayang, darling bagai..
yang bf dia pon satu pegi layan..
kalau bertepok sebelah tangan tak kan bunyi..
ni diorang main tepok amai2 la tu..
gf sape yang tak hot tengok komen camtu..
memang terbakar la..
kalau aku pon saket ati..
tapi kawan aku tu cool je..
dia pikir maybe diorang gurau..
dia pon add si minah gatal tu..
bukan nak attack tapi nak kepastian je..
then minah tu approve..
kawan aku tu pon stalk wall minah tu..
kawan aku tengok minah tu jenis kuat melayan lelaki..
layanan yang manje2 & menggoda..
camne la lelaki tak tergoda kalau pempuan layan manje2 gitu.. 
aku tengok minah tu tak la lawa sangat pon..
kawan aku lagi hot & cun melecun..
tapi maybe sebab sifat manje minah tu yang menbuatkan bf dia angau kat minah tu kot..
yela lelaki kan nakkan belaian..
euwww geli geleman aku..
hahaha..
kawan aku ni dia jarang online sebab wifi kolej dia memang slow tahap sipot sedot terencat akal..
sebab tu la diorang buat keje kecurangan kat belakang kawan aku..
then kawan aku tanya bf dia sebab nak kepastian..
kawan aku tanye..
"abang cakap betol sape si **************** tu?"
bf dia jawab..
"kawan biase je..minah tu kawan kepada kawan abang"
kawan aku tak puas ati ngan jawapan tu..dia tanye lagi..
"abang ade ati kat dia ke? siap bersayang2 bermanje2 ngan dia bukan maen lagi..meriah betol fb abang dengan komen dia yang menggoda tu"
bf dia jawab..
"dia yang menggatal dengan abang..abang layan je la.."
amboih jawapan dia tak boley blah derrr..
kawan aku makin saket ati..
"ok..kalau abang sayangkan hubungan kite, sekarang sayang nak abang unfriend da dari fb"
bf dia membalas..
"abang tak nak..dia kawan abang"
kawan aku sedey kot dengan jawapan bf dia tu..
kawan aku menanges..
weyh kalau aku pon nanges..
then kawan aku tak contact bf dia..
tanda protes & merajok..
hahaha..
tapi bf dia tak endahkan dia langsong..
tak de usaha nak pujuk kawan aku tu..
sedey giler...
kawan aku pon message kat fb minah gatal gelenya tu..
kawan aku cakap elok2 kat minah tu..
"sedari..tolong la jangan kacau bf saya.."
tapi minah tu balas dengan ayat2 yang menyaketkan ati..
"weyh..kau baru je couple dengan *********** tu..kau belom kawen lagi dengan dia..tak yah nak kecoh la"
wah3..sedapnye bahase kau..
memang mintak kaki..
macam gampang!
kawan aku tersentak dengan jawapan yang agak sopan tu..
sampai kawan aku menanges..
then kawan aku ignore je minah tu & unfriend minah tu dari fb..
kawan aku tu nak kepastian dari bf dia..
kawan aku tu suruh bf dia pilih antara dia atau minah tu..
tapi tak de jawapan dari bf dia..
so nampak sangat la bf dia tu tak boley nak lepaskan minah tu..
kawan aku tu pon ambek keputusan lepaskan bf dia tu even dia sedey sangat3..
bf dia tak cakap pape pon..
tak de pon nak pertahankan hubungan diorang..
perghhhhh...
saketnye ati..
after diorang break..
kawan aku tu frust menonggeng tapi dia pasrah je..
yela bf dia da tak sayang dia lagi..
takkan dia nak terhegeh2 kat bf dia tu plak kan..

ok sekarang da masok dua bulan diorang clash..
aku tengok sepanjang kawan aku & ex bf dia clash..
minah tu da tak kacau da ex bf kawan aku tu..
pelik betol..
aku ingatkan lepas kawan aku tu break ngan ex bf dia..
minah tu akan kutip ex bf kawan aku tu jadi bf dia..
ternyata nye tak..
ex bf aku tu yang dok tergiler2 kat minah tu..
memang nampak desperate..
tapi minah tu tak layan da ex bf kawan aku tu macam dulu..
senyap je..
kalau ex bf kawan aku tu tego minah tu or komen kat fb..
memang dingin je aku tengok..
kadang2 ex bf kawan aku kena sound kot ngan minah tu sebab selalu kacau minah tu..
kalau dulu minah tu bukan goda ex bf kawan aku tu..
tapi sekarang..
minah tu macam da tak kenal ex bf kawan aku tu..

aku tak paham betol la ngan minah tu..
kalau kau rosakkan hubungan orang semate mate nak rampas hak orang jadi milik kau aku boley terima lagi..
tapiiiiii.....
kalau kau rosakkan hubungan orang semate mate nak tengok hubungan orang hancur berkecai derai..pastu kau buat tak tahu macam tak de pape yang jadi..aku tak boley terima derrr..
kau da kenapa???
pe motif kau sebenarnye?
kau memang suke rosakkan hubungan orang ey?
kau memang kaki goda lelaki ey?
kau suke tengok kaum kau kecewa sebab angkara kau?
bile lelaki yang kau goda tu da angau ngan kau sampai dia sanggop tinggalkan gf dia sebab kau then kau tinggal & buang dia macam sampah..
kau buat2 tak kenal dia plak..
adoooyyy..
kau ni memalukan kaum sejenis kau la..
sebab kau sorang semua perempuan kena tempias kau..
kalau aku cakap kau gatal mengalahkan kurap..
kau marah.. 

girls..pewishhh la jangan ikot perangai minah gatal tu..
nehi3..
guys..u all ati2 la dengan girl yang camtu..
nanti u all senaseb dengan ex bf kawan aku tu..

ex bf aku tu merayu2 nak balik kat kawan aku tapi kawan aku da de pengganti..
hahaha..
padan muke kau.. 
baru kau tahu menyesal tinggal kawan aku yang cun melecun & baik tu..
semate mate girl gatal tu..
tu la orang tamak selalu rugi..
what goes around comes around.. 

hmmm..sape la mangsa seterosnye si minah tu pasni..
sape suruh angau kat minah tu..
kena goda sikit da lentok..
minah tu just nak main geli2 je..
pastu minah tu tinggal kau terkontang kanting..
kasihan..
hee~

thanks for reading this..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment