♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Sunday 18 September 2011

lelaki tak boleh pakai!!!

assalamualaikum..
hello readers..
beautiful and handsome..

entry kali ni aku nak story pasal lelaki..
aku tak nafikan aku memang ramai kawan lelaki daripada kawan perempuan..
tapi kawan perempuan tetap yang terbaek!!!
aku suke berkawan ngan sape2 je..
tak kire rupa, harta dan pangkat..
bak kata pepatah kawan bia beribu tapi cinta bia satu..
kui3..
sepanjang aku berkawan ngan lelaki..
macam macam perangai aku jumpe..
betol la orang cakap dont judge a book by its cover..
ok..meh aku cite salah satu perangai kawan lelaki aku..
ade la sorang mamat ni..
aku kenal dia kat fb..
dia yang add aku tapi dia tak tego aku pon..
its ok la..aku tak kesah pon..
kau nak tunggu aku tego kau dulu..
sory la derrr..memang TAK!!!
hahaha..
tibe tibe de satu malam tu..
dia tego aku kat chatbox fb..
terkejot mak noksss..
hahaha..
dia cakap nak kenal dan nak kawan ngan aku..
ok fine la..aku cakap nak kawan no hal la..
so start la sesi perkenalan macam orientasi plak kan..
sambil sambil tu aku usha usha profile dia..
aku tengok picture dia..
perghhh...
bapak ensem mamat ni..
tapi malangnye he is in a relationship..
cun melecun plak tu awek dia..
no wonder la ensem bhai..
aku tengok dia tu macam ok je..
baik, sopan..
first impression memang begitu..
time awal2 perkenalan semuanye ok, baik & lancar..
kitorang just chat kat fb je..
bila da seminggu kenal..
pastu tibe tibe dia ajak aku SKYPE..
aku on je..
tapi aku bagi syarat yang aku tak nak on webcam..
dia ok je..
then kitorang skype..
dia on webcam dia..
boley tahan handsomenye..
hat aku pon berkate2..
eceh..
beruntung gf dia..
da la handsome..baik plak tu..
chat punye chat tibe tibe mamat tu cakap dia sunyi..
mak aiii..
pehal plak mamat ni..
then aku tanye la kenapa sunyi..ade masalah ke ngan gf dia..
pastu dia cakap tak ade masalah ngan gf dia..
tapi gf dia membosankan..
?????
kau ingat aku ni kaunselor masalah rumahtangga ke ha..
pastu aku usha la aniversary relationship dia..
22 julai 2011
weyh baru lagi tu..
boley plak dia cakap bosan..
macam gampang je laki ni..
kalau boley aku malas nak campor masalah rumahtangga orang..
tapi mamat tu nak ngadu masalah dia kat aku..
so aku dengarkan je..
konon pendengar yang baik dan setia..
ngee..
dia cakap dia kurang kasih sayang la..jauh la..selalu gado gado la..da tawar hati la..
aishhh..
dia orang barat semenanjung malaysia and his gf orang pantai timur semanjung malaysia..
so memang tak jumpe..
kalau jumpe pon kat kampus je..sebab diorang satu u**..
tu pon kadang2 je jumpe..
no wonder la dia cakap bosan & tawar ati..
kurang kasih rupenye..
aku tanye la kalau da jadi macam tu kenapa still teruskan relationship tu..
dia cakap dia taknak sunyi..dia sentiasa nak berteman..
bia la tak ade rase cinta dan sayang yang penting dia ade teman..
kau da kenape bro???
aku pelik betol la dengan prinsip kau..
pastu mamat tu boley plak nak aku jadi scandal dia..
sebab dia cakap dia selesa ngan aku..
macam2 la dia puji aku..gelimat dowh!
perghhh!
kau ingat aku perempuan ape???
rase nak bagi penampo jawe je kat pipi mamat tu..
bagi berbuih mulut tu..
geramnye!!!
memang silap kot aku pikir yang kau tu baik & sopan.. 
memang silap besa!
agak2 la..
walaupon kau tak bahagia ngan gf kau tu..
tak perlu kot nak pasang scandal..
tak perlu kot nak curang..
kalau da taw kau tak bahagia ngan gf kau tu kau lepaskan la gf kau tu..
pastu cari la girl yang boley bahagiakan kau..
yang kau stay lagi ngan relationship tu nape..
bukan ke menyeksa diri namenye tu..
bukan kau je seksa..gf kau pon merana..
kang aku cakap kau bebal..kau marah..
sia2 je kau study tinggi sampai gayat.. tapi otak rendah jugak
aishhh...
saba3..
hahaha..
emo kot..
harap muke je handsome..tapi perangai macam gampang!
aku tak marah2 dia pon..
sory to say la bro..
aku tolak cara baik je..
aku cakap kat dia yang aku da berpunya..
maaf la ye bro..

hahaha..
then lepas kejadian tu..
aku tak layan dia da..
dia selalu tego aku tapi aku buat tak tau je..
dia bagi no fon & dia suruh aku contact dia pon aku ignore je..
dia asyik approach aku..
aku rimas..
kalau gf dia tau mati aku..
aishhh..
serius aku benci lelaki macam tu..
baru2 ni aku stalk fb dia..
status relationship ngan gf dia takde da..
status kat wall dia pon macam sedey je..
putus ngan gf dia ke..
perhaps...
tapi yang peliknye..
dengan orang lain punye la baik, sopan santun..
pijak kuman pon tak mati..
dengan aku..dia tunjuk perangai sebenar dia..
dasar hipokrit la mamat ni..
pandai berpura pura..
bahaya betol..
ramai wooo girl yang nak ngorat dia..
huh!
hey girl..u all tak tau perangai sebenar dia..
memang la u all nak terhegeh2 kat dia..
bila u all tau perangai sebenar dia..
 memang tak la kan..
mesti u all ubah pikiran..
kalau terhegeh2 jugak memang same la perangai u all & dia..
desperate!
kui3..
so ati2 la ye..
jangan cepat percaya dengan lelaki macam tu..
nanti u all yang merana..
kalau setakat muka handsome ala2 brad pitt tapi perangai hapak macam tu..
baik takyah la..
memang tak boley jadi calon suami..
bia muka tak seberapa tapi hati bia kacak..
hey guys..kalau u all ade perangai yang tak senonoh macam mamat tu kan..
sila buang perangai tu jauh2..
memang aku label lelaki tak boley pakai..
terjun lombong la derrr.. 


ok tu jela aku nak story pasal lelaki..
next time aku cite lagi..
banyak kot aku nak story..
hik3..


thanks for reading this..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment