♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Friday 8 July 2011

merampas VS dirampas

assalamualaikum...
tak jawab dose taw!
hey readers..
beautiful n handsome..
hee~~~
 
huh!
SEKARANG KAU RAMPAS PAKWE AKU..!
NANTI AKU RAMPAS HUSBAND KAU..!
DE BRAN..???!
haaa...
hamek kaw!
nak sangat!
aku marah ni giler tahap super saya son goku ni..
euwww!
marah la sangat..
muntah hijau boley?
bluwekkk...
*intro mmg wak lu la!*

ok3..
ari ni aku nak story pasal cilok pakwe orang baek punye!
sebab aku de pengalaman..
ahak3..
aku penah jadi pencilok and dicilok..
padan muke kau budak jawe!
korang penah?
pedulik hape aku!
aku nak story pasal aku sebab nk blog aku..
haha..
kuwang ajaq punye budak jawe!
dush!

first of all aku nak story aku jadi pencilok..
macam jahat je kan..
tapi bukan salah aku..
haaa..
cenggini..
dulu( mase zaman dinosor kot..haha)
aku de kenal ngan sorang mamat malaon ni..
aku memang tangkap feel la kat mamat tu..
sebab?
of cosh la dia hot n stylo..
gaya..mutu..keunggulan..
wakakaka..
time aku kenal ngan dia, aku agak dia kompom de gf..
aku nak kawan je ngan dia tu..
kenal punye kenal..
kitorang makin rapat..
dia macam tunjuk gaya2 nak ngayat aku..
aku pon lentok je la..
then dia cakap dia fall in love kat aku..
wah!
heaven nye...
tapi before aku accept cinta dia..
aku tanye soalan cepu cemas..
"kau de awek x?"
straight to point..
pastu dia cakap..
"aku da lame single.aku kecewa ngan pempuan.kau la orang yang berjaya bukak pintu hati aku yang selama ni tertutup rapat untuk pempuan.."
weyh ayat kau memang tip top la..
hahaha..
aku punye la bodoh lagi bangang plus bungol pegi caye cakap mamat tu..
then kitorang pon bercinta..
lepas 2 minggu kitorang bercinta..
tibe2 de sorang minah attack aku..
ni perbualan aku n minah tu: 

si minah:"hoi pempuan..nape kau rampas pakwe aku?"
si budak jawe:"sape pakwe kau?"
si minah:"si malaon tu la"
si budak jawe:"( budus punye malaon!) owh..pakwe kau ke? camne kau tau?
si minah:"aku bace la mesej2 korang kat henset dia"
si budak jawe:"dia cakap dia single"
si minah:"korok dia! aku ngan dia sejak da 3 tahun couple"
si budak jawe:"(sentap) sory ye aku tak tau.kalau aku tau dia da berpunye aku tak akan kacau dia.."
si minah:"ok aku maafkan..dia memang selalu wat perangai.selalu curang tapi aku still sayangkan dia.aku nak pasni kau tinggalkan dia!"
si budak jawe:"(sedey giler babat) ok..aku akan tinggalkan dia serta-merta.kau jage la dia baek2.aku doakan kau bahagia.."
 
sobsss..sampai ati kau tipu aku.malaon gondol!
see..
baek tak aku?
sanggop tinggalkan orang yang aku sayang sebab tak nak hancurkan hati kaum aku sendiri..
bukan aku yang salah..
aku tak tau yang malaon tu da berpunye..
aku tak de niat pon nak cilok hak orang..
 
ok3..
sekarang aku nak story pasal pakwe aku kena cilok..
aishhh..
kes ni plak aku malas la nak story camne pakwe aku kena cilok..
wat saket ati aku okey!
aku tak paham ape yang lelaki tu nak dari aku..
duit?
mase?
kasih sayang?
aku punye la sayang dia dan setia macam hamba abdi..
dia tak de duit aku bagi dia duit..
walaupon aku busy tahap mengalahkan prime ministry..aku still contact dia n still pegi jumpe dia..
nak kate tak cukop kasih sayang..aku always bersame dia dalam senang atau susah..
sex?
sepak aku maw?!
kawen dulu baru aku bagi..
semua aku wat untuk dia tapi dia still tak boley setia ngan aku..
nak jugak cari pempuan lain..
gatal bijik betol la!
tapi aku tak leh salahkan sape2 dalam hal ni..
bak kate orang warga emas..
"bertepok sebelah tangan tak akan berbunyi kalau tak de satu lagi tangan yang menepok"
macam huduh je ayat tu..
ahh! lantak kau la..
yang penting..
aku sangat setuju ngan quote tu..
maksodnye kalau sorang ngorat n sorang lagi tak melayan mende cilok2 ni tak akan jadi..
kalau dua2 da same2 suke.. 
nak sangat kan..
kite biakan jela..
doakan je both of them happy go lucky!
 macam aku..
cool je..
aku tinggalkan je pakwe aku tu ngan cara baek dan berhemah..
tak yah nak attack ke maki2 ke..
buang mase je..
lagipon bukan style aku la nak attack2 orang..
nanti jatoh la kemaluan aku sebagai seorang wanita yang bermartabat tinggi..
hahaha..
gelimat je statement tu..
prinsip aku..
semua yang terjadi dalam hidop kite pasti de hikmah dariNYA..
semua dalam dunia ni hanya milik Allah..
sabar, tabah dan redha dengan ketentuanNYA..
chill babe!
oyeah!

 P/S: kepada sape2 yang de niat nak jadi perampas,batalkan niat anda tu cepat2..kepada sape2 yang da merampas malaon yang masih berpunye tinggalkan malaon tu n jauhkan diri anda..kepada yang da merampas hak orang tapi da jadi hak mutlak anda jage dia elok2 sebab maybe de orang akan rampas dia dari anda..last kepada sape2 yang pakwe dia kena rampas si dia bukan terbaik untuk anda n insyaAllah anda akan jumpe someone yang more better..
oyeah!

thanks for reading this..
assalamualaikum..

No comments:

Post a Comment