♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Sunday 31 July 2011

belog bersawang..

assalamualaikum...
hey beautiful and handsome readers..


perghhh..
sumpah!
lama giler aku tak update incik belog aku ni..
wawawa..
da bersawang..berkarat..berkulat..berlumut..
 bukannye hape..
aku nak update belog..
tapi
line beruk ben aku ni macam puaka..
ni baru la line da ok..
laju mencapai 0.2saat kelajuan cahaya..
erk?
tak masok akal kot..
aku da tulis da..
topik topik hangat, hangit dan rentong..
aku da wat draft..
cuma tak leh nak publish je..
disebabkan line tak sayang aku..
mencik! menci! menci!..

entry entry tu nanti aku post one by one..
tungguuuuu...

ok
thanks for reading this..
assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment