♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Friday 8 July 2011

i want kill her!

assalamualaikum..
helo readers..
pretty and handsome..
kaifa halukum?
hope have a great day..
ngee..
*kau tak boley menggelabah lagi ke budak jawe*
hee..

pakwe korang penah kena rembat? cilok? or rampas?
pe perasaan korang?
takkan suke dan riang ria plak kan..
meh aku nak tuju lagu..
boley?
boley bah kalau aku..
haha..

U were dating with bleach blonde girl!
If I find her,
I swear ,
u know,
I’ll kill her
i’ll kill her,
she stole my future,
she broke my dream,
I’ll kill her,
I’ll kill her,
She stole my future when she took u away,
I’ll kill her,
I’ll kill her,
She stole my future when she broke my dream
I’ll kill her,
I’ll kill her,
She stole my future when she took u away,
Man, I told u..
U know,
If I find her,
I really,
I mean it,
I’ll kill her,
For real!
It’s like for sure,
U have to know,
I mean it u know,
I can do it man,
I’ll kill her!!!...

ok3..
tak yah nak menggelabah sangat la..


homaigash!!!

tu lirik lagu je..
kalau aku nyanyi nanti kang tak pasal2 muntah hijau seminggu..
hahaha..
aku tuju lagu tu bukan sebab nak suruh korang tikam or tembak pempuan yang da rampas pakwe korang tu..
tapi aku sarankan korang bunuh pakwe korang tu..
haa..
kan senang cite!
puas hati aku!
dua2 tak dapat lelaki tu..
nak cakap padan muke boley..
huhu..
eh..jangan3..
ngarot je tu sume..
jangan ikot ajaran budak jawe tok tok ni..
kang tak pasal2 masok penjara pastu kena hukum gantong sampai mam***..
pastu kat akhirat ke balasan azab lagi..
uih..
nauzubillah..
bawak bebanyak istighfar ok..
rilex..
tarik nafas..
tahan nafas..
jangan kentot suda..
 haha..

memang tak dinafikan lagi la kan..
sape yang tak sedih, geram, marah, kecewa, bengang dan rase nak bunuh orang bila pakwe kite kena cilok sesedap rase dan sesenang ati nenek pempuan tu je..
macam rampas lolipop dari budak beringus je..
frust tertonggeng la kate kan..
tapi kalau aku la kan..
aku takkan bergadoh ngan orang semate2 sebab lelaki..
what the fantastic!!!
haktuihhh..!

kite tak leh salah kan pakwe korang or pempuan tu..
tapi muhasabah diri sendiri..
maybe kite pon de wat salah jugak..
jangan sesekali kite salahkan sape2..
 ia same seperti kite salahkan takdir..
sebab semua yang terjadi adalah ketentuan Allah..
aku ade la dok perhati budak2 yang break ngan bf diorang sebab bf diorang kena rampas ngan pempuan lain..
post kat fb, twitter, tumblr, blog or wat ever la..
asyik salahkan bf diorang n pempuan tu..
meh ceq nak habaq sikit..
jodoh dan pertemuan..
Allah yang tentukan..
maybe da tertulis kat luh mahfuz bf kite tu memang da ditakdirkan ngan pempuan tu..
so terima jela..
kalau bf kite tu memang jodoh kite..
dia akan kembali jugak pada kite walau sejauh mane pon dia..
i know its easier to say than done..
but try it..
ok?
gud girl..
chill bebeh!
thanks for reading this..
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment