♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Sunday 15 May 2011

mencintaimu..

assalamualaikum...
hola girlz n guyz..
how are we to know if he or she love us or not..???
dun wory be happy dear..
here i will share with u all about that..
keep following me buddies!

  1. orang yang mencintai kite tak akan penah or tak kan mampu bagi sebab dan alasan why he or she loves us so much.yang dia tahu di hati dan di mate dia hanye kite je satu2nye..(angau)
  2. walaupon kite da berpunye, ade kekasih, ade someone special..dia dun care!dia tetap cintakan kite. bagi dia yang penting kite bahagia dan kite still jadi pujaan hatiku..haha(aku bahagia kalau dia bahagia walaupon bukan dengan aku)
  3. orang yang mencintai kite alwayz terime kite seadanye same ade baek atau buruk.di ati dan di mate dia kite la yang paling cun melecun, indah, menawan, memikat, wangi, kurus..tp hakikat nye xmcm tu pon..>_< huhu(ala..cinta semuenye baek2 belaka..try benci..kutok abes)
  4. orang yang mencintai kite alwayz nak tahu semue pasal kite..contohnye..dia nak tahu ape yang kite buat sepanjang ari n kegiatan kite..(nyebok je!)
  5. orang yang mencintai kite akan call or text kite untuk wish "gud nite", "gud moning", "take care", "have nice day" dan pape jela..even kite x reply pon tapi sometimes kite xseda yang disebalik sweet words tu la dia express feeling dia..kire macam cara yang unik la..kiasan la senang cite..yela tak kan asyik "i love u" or "mis u"..boring kot..hee
  6. if kite tak jempot dia time party befday ke doa selamat ke..setidak2nye dia akan call or text kte untuk wish kat kite..(sampai ati tak jempot..sobsss)
  7. orang yang mencintai kite always ingat every peirstiwa or kejadian yang dia lalui bersame2 kite.kenangan terindah! maybe kenangan tu kadang2 kite da lupe or sengaje kite buat2 lupe..sebab saat tu la saat yang paling berharga bagi dia.saat bersame kite tu takkan dan tak mungkin berlaku or berulang lagi..(jangan mengungkit suda!)
  8. orang yang mencintai kite akan ingat semue kate2 yang kite ucapkan kat dia,dia akan simpan dalam ati dia setiap kate2 kite.maybe kate2 yang sweet or kate2 yang menyakitkan..
  9. orang yang mencintai kite akan blaja skekan pape je yang kite suke..sebab dia nak tau pe yang kite suke ape yang kite tak suke..
  10. orang yang mencintai kite akan selalu risau dan bimbang keadaan kite..lagi2 time kite sakit..sure dia asyik call n text kite untuk tanye keadaan kite..caring le tu..
  11. orang yang mencintai kite akan sentiase bagi kite semangat dan support time kite susah or ade problem..contohnye time kite final exam or interview..dia akan wish "gud luck" dan doakan yang terbaek untuk kite..
  12. orang yang mencintai kite kadang2 rase sangat3 malu dan gugup time bercakap ngan kite, time bertentang mate ngan kite..(jangan gagap suda)
  13. orang yang mencintai kite akan bagi kite barang2 kepunyaan dia.maybe bagi kite barang tu biase2 je tapia barang tu amat2 special bagi dia..tak pon adiah tu dia yang buat sendiri untuk kite..(gula-gula nye)
  14. orang yang cintakan kite selalu nak ade dekat ngan kite dan dia nak abeskan mase hanye ngan kite..(dating ari2..kalau jauh ape cite)
  15. orang yang cintakan kite akan selalu berasa takot kehilangan kite..takot kite berubah ati..lagi2 time berjauhan.."jauh di mate dekat di ati"
  16. orang yang mencintai kite lebih bertindak seperti family dari seorang kekasih..
  17. orang yang mencintai kite kadang2 buat mende2 yang sengal otak..contoh dia miscall sebanyak 100kali sehari dan kejotkan kite tengah2 malam juz nak say mis u..that mean dia asyik pikirkan kite..(buang tebiat pe)
  18. orang yang cintakan kite kadang2 buat mende2 yang boleh buat kite fenin dan bengang..taip bile kite cakap yang kite tak suke dia buat camtu, dia takkan marah dan dia say sory dan promise takkan buat lagi camtu..kadang2 buat jugak..cett!
  19. jika kite mintak tolong dia contohnye kite mintak dia ajakan something,dia akan aja ngan penoh kesabaran even kite ni orang yang terbengap kat dunia ni..! hahaha..dia rase epi sebab daapt tolong kite.dia takkan mengelak untuk tunaikan pape je permintaan kite walaupon permintaan kite tu kadang2 tak masok akal..huhu
  20. inbox fon dia name kite je yang conquer..dia save semue text2 kite send kat dia even da berabad kurun lamenye..kad2 dan surat2 yang kite bagi kat dia pon dia simpan.adiah yang kite baig jadi barang yang paling berharga buat dia..
  21. jika kite menjauhkan diri or bagi respon negative..majok le tu..dia akan seda dan akan menghilangkan diri untuk sementara waktu untuk bagi space kat kite..even menghilangkan diri tu buat dia merana..(rindu siot!)
  22. if kite tibe2 rindukan dia dan nak bagi dia peluang, dia still tunggu kite dan dia takkan penah cari pengganti kite..
  23. orang yang sangat3 mencintai kite takkan penah pakse kite bagi sebab dan alasan atas sesuatu perkare walaupon ati dia meronta2 nak tahua..
  24. kalau kite tak cintakan orang yang betol2 cintakan kite..bile kite suruh dia pergi tinggalkan kite..dia akan pergi ngan rela ati sebab dia betol2 paham dan tahu ape tu makne CINTA!!!
P/S: jangan sia2kan orang yang betol2 cintakan kita..kalau tak kita akan menyesal..!
"DICINTAI LEBIH BAIK DARI MENCINTAI" 

thankz alot for reading this..
assalamualaikum...


No comments:

Post a Comment