♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Sunday 22 May 2011

amoi? mix? hahaha

assalamualaikum...
hola readers..
yg cun n ensem..
 
entry kali ni aku nak story something yang wat aku gelak je..
ahak3!
sejak dua menjak ni ramai sangat orang tanye aku..
"eh kau muallaf chinese ea?"
"eh kau ni malay ke chinese ke?"
"weyh kau mix chinese, thailand, korea or jepon?" 
hahaha..
de jugak hamba2 Allah yang suke2 je panggil aku "amoi"
sepak laju2 kang!
tu semua timbul gara2 mate aku sepet..
 ish3..
 
 
 suke ati la korang nak cakap pe pon..
aku malas nak layan..
ahak3..

thankz for reading this..
 
assalamualaikum..

 
 
 

No comments:

Post a Comment