♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Thursday 23 June 2011

alhamdulillah..aku idop lagi

assalamualaikum...
hye pretty girlz..
hey handsome guyz..
 
HOMAIGASH!!!!!
blog aku da bersawang plus berhabok..
pe jadahnye..
cian blog aku ni..
di anak tiri kan..
hehe...
sory la cayang..
baru ari ni aku de sikit semangat nak menaip..
mane tak nye..
banyak dugaan dan cobaan yang menimpa aku tanpa henti..
aku hampir down n give up..
tapi..
aku masih de iman yang kuat..
1 jun ari tu aku masok ospital..
aku saket..
aku malas nak story..
nanti aku sebak...
tak pasal2 blog aku ni nanti bersawang lagi gamaknye..
hee..
bia la story tu jadi kenangan aku sampai aku mati..
hmmm...
alhamdulillah...
walaupon aku dalam keadaan yang sangat3 kritikal..
dokter pon cakap aku macam da tak de harapan nak idop..
tapi berkat doa parent aku, family aku n orang2 yang sayangkan aku..
Allah masih bagi aku peluang untuk aku idop..
aku bersyukur sangat3..
aku semakin pulih..
walaupon bukan kesemuanye
tapi insyaallah aku akan sembuh sepenohnye..
aku akan berusaha untuk semboh seperti sediakala..
u all doakan aku cepat sihat ok!
luv u tight2 la..
hee~


 
thanks Allah..

T_T

thanks for reading this..

assalamualaikum..


No comments:

Post a Comment