♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Monday 25 April 2011

xsuke suda!

assalamualaikum...
salam sayang..
hola si cantek manis..
hola si kacak masam..
euwww!
dun like..
haha..
xske! xske! xske!
*geleng2 kepala*
bkn goyang goyang kepala..
da mcm mamak je..
woit3..
rilex
sasau ke?
bg pnampa jepon kang bru taw..
kah3..
entry kali ni aku nk cte psl mende2, prkare2 n swaktu dgn nye..
yg aku xske..xgemo..unlike..
nehi..
hidek!
haaa...
  1. aku xske pape je yg de kaitan or sdara mare ngan 'rokok'.xkire la smoker ke, pnjual rokok ke, pmbuat rokok ke aku mmg anti gler tahap babat.fmly aku xrokok so aku xbiase ngan bau rokok.nk muntah plus loya mcm org pregnant if aku thidu bau rokok.yerkz! rse nk wacha n fire je spe2 yg smoking dpn aku.aku leh detect spe2 yg pas mrokok n b4 mrokok(haa..ni nipung je)..
  2. aku xske kotor or brsepah..mngamak aku di situ klau aku nengok mende2 kotor n brsepah..serabot kot pale otak aku..aku akn kemas n brsihkn smue smpai sdp mate mmandang..
  3. aku xske insect or natang yg mgelikn mcm ular, ulat, katak..eee brdiri bulu rome aku.seriau weyh! geli gler..aku akn lari jauh2 wlaupon natang tu xkcau aku pon..
  4. aku xske kucing..pelik an..dlu aku ok je ngan kucing tp since aku kne cakau ngan kucing xde ksedaran sivik aku xske kucing.bia la org ckp aku pnakot kucing n kucing tu cute gler alololo..aku pedulik hape..if aku jmpe kucing aku akn lari sjauh mgkin even dia wat muke kcian..mtk whiskes!
  5. aku xske makan ikan kaler itam..haha lawak seyh.pelik bebeno..perot aku xleh trme pkai la.rse dia xsedap..bg aku la..aku ske mkn ikan kaler merah..huhu
  6. aku xske makan cendawan aka mushroom..if aku mkn kompom dlm sminit aku mluahkn sgala isi perot aku..then aku akan demam..kuwang3
  7. aku xske mkn ubat bijik..sbb aku xleh telan sjibik2.klau aku telan ubt tu akn trsekat kt tekak or kerongkong.ah pape jele.aku bkn bdk medic.xblaja anatomy.huhu then aku xleh brnafas.leh mati aku d wat nye..aku kne kerat2 ubt tu dlu b4 mkn.ah leceh! baek aku minum ubt liquid..mcm kanak2 plak..ah bia la..
  8. aku xske mrh..asal mrh je aku nanges.asal nanges je aku mrh..klau aku mrh aku ske pendam..diam n trme je..xnk gado2 wat saket ati je..
  9. aku xske brkongsi or sharing.org ckp sharing is caring konon tp bg aku 'sharing is sufering'..xkire la pape pon.brg ke? org ke? org ckp aku kedekot taik idong masen ke pntingkn dri ke aku xpedulik.hak aku! sbb sejak aku d lahirkn d muke bumi ni aku xpnh share brang ngan spe2 even ngan sibling aku sbb aku sorg je ank pmpuan dlm fmly.so brang aku khas utk aku sorg je..sila jeles
  10. aku xske panas..tp aku hot.haha jgn perasan! sluroh bdn aku akn naek ruam klau aku panas.so xslesa..xkire la ujan ke ribot topan ke aku akn on kipas or air cond pd tahap yg maximum..hehe
  11. aku xske tido dlm terang..xleh tdo! sila phm..klau chaya bulan tu xmasok buku la weyh..
  12. aku xske lagu genre yg rock, keras, hardcore n rap..fenin pale aku..lg 1 aku phm pe yg diowg carot..pe jadah tah!
  13. aku xske admired artis or celebriti..aku xphm npe de mkhlok Allah smpai obses gler kt artis.pe yg u all dpt? nothing! stakat nk huha2 or trkinje2 kt concert wondergirls, bruno mars or justin bieber..lg anoying klau de yg prasan lisa surihani tu gf dia or fahrin ahmad tu huby dia..euwww! oh plz la diowg xknl kowg pon..xsgke pon kowg wjud kt dunia ni..haha
  14. aku xske potong kuku..sbb aku potong kompom senget benget.xlawa! xske! aku sruh org laen potongkn..ma aku la slalu jd mgsa
  15. aku xske mkn tanpe rse pedas..aku org jawe n xsah klau xpedas dlm mkanan.lebih rela xmkn..xde slera kot.tp xspedas org nogori 9.lomak cili padi kaw2 punye..mmg mleleh sgala air dlm bdn..he3
  16. aku xske mkn biskot or kek..hadap la kek or biskot yg plg sedap kt dunia ni mmg aku xlyn.aku lg prefer kopok lekor or pisang goreng..
  17. aku xske mnunggu..tahap ksabaran aku utk tggu mmg low.xtaw npe.wat ati aku bengang je..
  18. aku xske dpkse n mmakse..lg2 pkse sroh aku wat mende2 yg aku xske..klau aku ckp 'xnk wat' ke 'xnk pegi' ke 'xnk bg' ke 'xnk trme' ke juz accept it ok..simple je
  19. aku xske pmpuan yg gedikz n hipokrit..bab gedikz aku xske pmpuan yg trhegeh2 kt llaki nk prhatian n bab hipokrit aku xske pmpuan nmpk alim tp mulut maen lepas je aka ckp mende mcarot2..
  20. aku xske llaki yg paranoid n pnas baran..ble paranoid msti cmburu buta then mrh2.xmustahil 1 ari ni 'naek tgn'
  21. aku xske nengok comercial aka iklan kt tv..aku ske tuka2 chanel n nengok cte katon sengal2 otot dr nengok iklan
  22. aku xske wat juz 1 keje dlm 1 mse..haros de keje sambilan..contoh klau aku tgk tv aku ske mngunyah.klau aku tulis blog aku ske dgr lagu or chating..
  23. aku xske kganasan..perang2..pnyeksaan or swktu dgn nye..xsgop nk tgk.sedey gler..
  24. aku xske nengok org tua bkeje utk sara idop..aku kcian nengok.smpai ati anak2 diowg x tanggong parent diowg.mse diowg kecik parent bg mkn tp ble da besa de kerjaye sndri yg bes2 bia parent mrempat..
  25. aku xske trme pmberian org aka makan budi..dr lahir aku d aja cmtu..ma aku slalu ckp 'jgn makan budi nti trgadai body'..ups! huhu
haaa..ckup la tu 25..
mne leh bgtaw rhsia aku byk2 kt u all..
klau nk ikotkn byk lg yg aku xske..
cerewet gler!!!
kang xpsl2 xde org nk dekat ngan aku..
hee~~~
klau rse gatal tgn nk komen scroll kt bwh ye..
xpon tick je..
thx alot sbb sudi bce blog ni..
nti jmpot dtg lg ye..
luv u all..
muahx!
see u soon..
tata..
assalamualaikum...

*joget2 ckit..wink3*

No comments:

Post a Comment