♥aBouT Me♥

My photo
assalamualaikum.. hello readers.. welcome to my offical blog.. selamat bergembira dan berjoget-joget kat blog ni.. sila tinggalkan jejak anda kat shoutbox tu ye.. nanti dengan gembiranya saya guling-guling dan joget-joget di blog anda..

Monday 28 February 2011

kau dan aku

assalamualaikum...
moshi moshi..
ari ga tok go zai mas..(hentam jela der)
eh?
mualaf jepon mne plak nih???
hik3..
grau je la cyg..
ni pas mkn sushi la nih..
besh n cedap..
gatai mulot nk ckp jepon xpsal2..
bg penampo jepon kang bru taw..!!!
koma 2 bulan..
hak3
xmo3..
akit r..huk3

 lupekn psl jepon..
xde kne mngena ngn idop atau mati..
hehe..
tajuk entry aku ari ni..

"KAU DAN AKU"
pe jadahnye ni..?
bab cintan2 la ni kn?
eh..
salah..salah..salah
cte kau dan aku kt astro ria tu ke?
lg la slh..
wat pe cte psl tu..
kau tgk jela sndri..
hehe..
hmm..
mcm lagu aizat je..

"kau dan aku..
adalah 1..
xkira apa..
segala rintahan
aku engkau slalu ada..
lalalalalalala"
(klau lirik slah maaf la yer..
tgh practice nk msok jgn lupe lirik astro)
ngeh3..

woi..jgn nyanyi la..
mleleh air idong aizat dgr kau nyanyi..

aish..
korg nih slow la..
mkn maggi byk sgt ea?
ke byk mkn semot?
haha..

meh la aku bgtaw..
xprasan ke aku da tuka bhase aku..
entry b4 ni kn aku bhasekn dri aku "saya"
xprasan?
sah2 la lampi( lambat pick up) korg nih..

msti korg pelik kn..
pehal la minah ni..
sengal otot kening ke?
hak3..
te tbe je nk tuka2 bgai plak..
da elok2 sopan ala2
purrrrrrrrrfect gitu kn
ala gadis melayu tv9 dekat di hati
dlu ber"saya" ber"awk"
alih2 cabinet..
nk tuka ber"aku" ber "kau" plak..
pe kes?
ce cite..ce cite..ce cite

nk cte la nih..
saba la yunk..
story nye begini ye..
*flash back*
once upon time..
woi..ingt bedtime story ke ha?
ahak..
jgn la mrh..
hek3
dlu aku biase la br"aku" n br"kau" time ckp ngn smue org..
gnas gak la
de 1 ari tu aku ngorat sekor mamat ni
org klantan sejati..
ske promote bab klantan
obses gle2 kt nik aziz..
PAS la of kos..
pnyokong kuat team bola klantan..
ske wat lawak..
pe2 yg dia wat msti lawak..
(pehal cte psl dak ni plak.nti dia femes dr aku plak..)
(nehi..nehi..nehi)
tp
dia ni jenis pmalu thap siamang laut..
ngan aku je..
 ngn org len cool je.. 
tah pe2 tah..
so..sbb dia malu ngn aku..
aku ske kcau dak ni..
jhat x?
hak3
xla sgt kn
i said "eh aku nk blajo bhase klntan la ngn ko leh x?ko jd sifu aku.bln2 aku bayo gaji r.xpun plg low pn blnje mcd r.kte date.leh x?"
dia snyum3 trsipu malu..
"eh..mamat ni pehal.aku pang kang!" ht ku brkata2..
 "woi jwb la..leh x?" bengang aku
amek kaw! trcengang..

dia pn jwb ngn gaye trkejot n tkot..
dia ckp versi klantan yg sgt3 pekat n likat..
aku xreti nk kecek deh..
pndai la korg imagine dia ckp cmne ea..
"erkkk..leh je awk.nti sy aja awk ye.emm awk sy nk ckp n tnye smthing leh x?"
aku mjawab
"hah..tnye la.bkn kne tol pn"
dia brkte..
"npe awk nk garang plus gnas sgt? bhase pn xsopan.aku kau..
kn sopan klau awk br"sy" n br"awk".mcm sy ckp ni.awk kn girl.
xmanis la awk cmni"
ala ayat nk goda aku la tu..
wat aku trsntuh ht..
 aku mggaru kpala yg xgatal..
cesh..mamat tu brjaye wat aku malu ya amat dpn dia..
brani dia tego aku cmtu..
nseb baek org len xdgr..
klau x aku syeikh keh pale mamat tu..
aku rse btol jgk pe yg mamat ni ckp..
aku bkte kt mamat tu..
"insyaallah..i'll try my bes"
hehe

ok abes flash back
bgn2 jgn tdo plak..
xabes cte lg ni..
hee~~~

ok..pas je pristiwa tu..
aku try nk ubah cre prckapan aku..
ber"saya" n ber"awk"
 nk jd gadis sejati idaman lelaki maskulin..
haha..
geli3 je ngn statement aku tu..
rse nk muntah hijau pn de gak nih..
hak tuih..
hehe..
ala tp xslah kn kte try ubah dri kte utk kbaikan..
klau rse2 xleh..
xyah ubah la..
jd dri sndri suda..
wat pe nk jd hipokrit kn..
kn3?

aku da try ubah..
tp aku xleh la..
aku stil nk ber"aku" n ber"kau"
rse kekok la plak..
ber"sya" n ber"awk"

yela..
mne x kekok..
aku ckp ngn sibling aku pn..
ber"aku" ber"kau"
aku smbhyang
aku bdoa pn
ber"aku" n ber"kau" jgk
"Ya Allah..ampuni la segala dosa aku..kepada Kau aku memohon keampunan.."
haa..
see..

so..
aku mtk mf byk2 sbb xleh nk ubah jd gadis melayu
yg sopan..
lg purrrrrrrrfect!!!
kecewanye..
hak3..

purrrrrfect!!!

moral of the story..
aku nk jd dri sndri je..
be urself..
ok !!!
xmo3 jd hipokrit..
mcm kau! kau! kau!
haha..

klau de trslah bhase or trkaso bhase..
trhine ke..
aku mtk mf ye awl2..
biase la aku mnusia biase yg xlari dr ksilapan..
tp kn..
wlaupn aku cmni..
aku xske ckp benda mncarot taw!
highlight tu..
sebot kmaluan bagai..
jatoh kemaluan kau taw x?
bkn aku
ish3..

ok la..
ckup la aku brceloteh..
de org tu..
haa..yg tu..
da perli2 aku..
dia ckp aku ni de bkat jd novelis..
cesh..
xmo kawen!!!
haha.....

tata cyg..
jgn nkal2 taw..

assalamualaikum...


*shuffle ckit* eh nk jtoh plak..malu3 wink3 :P




No comments:

Post a Comment